Trettondedagsafton

Det var drag påt ikväll tycker jag, jag och björn slog vad om hur mycket folk vi skulle ha,
och jag vann såklart, som alla andra gånger..
och inte illa pinkat med dricks idag heller precis vad jag behöver nu när jag ska till tandläkaren på onsdag!

Alltid lika roligt att se sina vänner ute fast på andra sidan baren, och anna är så söt "en god drink emma" säger hon med ett smile på läpparna, sen kommer hon tillbaka och säger "en till god drink" & "fan emma du kan ju, va duktig och snabb du är" säger anna t också, man blir så glad när man hör sånt man vill höra, det är inte alltid folk är trevliga!

Linn kommer komma hem för alltid den 16:e det ska bli jätteroligt, saknar verkligen min andra halva.. och om jag kan och får ska jag försöka ta ledigt på lördagen där, så vi kan hitta på något! blir utgång tror jag.. Det har varit mycke sånt nu på sistonde, men jag är inte  värre än någonannan, jag jobbar jämt, och jag måste ju passa på nu när det inte behövs så mycket folk som behöver jobba, och fredagen den 9.e är vi bjudna till Emma & Danne som ska hyra en lokal för Emma har tagit examen..

Danne & Emma

Men jag är värd att vara ledig!

Jag bad sara fixa en blogg, så här har vi henne: http://ssaaraa.blogg.se/

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback