Tradera is the shit

Oh jag är så jävla Inne på att köpa en fusk pälsjacka, men dock inte hittat någon jag gillar, men nu kollade jag runt lite och vipps så hittade jag en, med väldigt bra pris och rätt färg

det värsta med mig när jag är inne och kollar på sidor där det finns jackor,skor och väskor att jag slår till, men jag tycker att man ska lyxa till sig själv ibland, för det är inte ofta man gör det, man bara tänker på alla annat runt om kring



HÄR SKRIVER VI
Postat av: caroline

top shop kan va svårt att få:O endel jag vet som beställt har inte kommit fram

Postat av: caroline

föresten, du kan inte klippa en bra snygg lugg va?;D eller känner nån som kan?

2009-01-09 @ 04:05:57
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: emhoe

Karulin: jaså, men anna har beställt skor där, och det gick bra :)

Jo jag har klippt min egna lugg många gånger!

2009-01-09 @ 07:28:18
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback