Tradera is the shit

Jag kommer bli eller rättare sagt är beroende att kolla in på tradera varje dag, det är bara för att kolla att ingen har bjudit över mina saker jag vill ha, och det är ingen som har bjudit över mina bud än, vilket jag är glad för, men somsagt den dagen är inte inne än så det kommer säkert vara någon som lägger ett bud i sista minuten, men jag är inte den som är den, jag tänker sitta och buda tills det är mitt, för jag är så envis när det gäller saker jag vill ha..

Tjejorna & Theo har varit här under kvällen, Angelica,Anna,Marina & Ewe, vi blev inte flera, men det gör ingenting, det är trevligt när man är få också.. Anna & Angelica åkte precis, och jag känner att jag verkligen har saknat angelica, hon är samma glada person som hon alltid har varit, och det är tur, det känns att man verkligen kan prata med varann som man har gjort förr, att man inte är blyg eller inte vågar prata alls eftersom man inte har träffats eller umgås på länge..

Om det blir som Anna vill så ska vi åka in till Lkpg imorgon, anna behöver köpa saker på IKEA, för att städa upp hennes gaderob, vilket jag verkligen håller med om, hon behöver få ordning, haha.. och om jag har tid och lust ska jag baka cheescake imorgon, men som alla vet, går det inte äta det efter man är klar, utan man måste frysa in den i 20 timmar minst, men väntar man på något gott så väntar man aldrig förlänge..

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback