tror du jag tänker er göra allt det roliga?

Idag har jag hunnit med mycket, tog en fika med Amanda på ströget, sedan tog vi oss en tripp på stan och kollade läget, men som alla andra gånger hittar man inte mycket! Jag är så trött på den här stan, att det ska krävas att åka långt bort bara för att kunna shoppa loss..INDEED!
snart börjar jag också bli förbannad över att jag inte har fått min väska ännu, det har gått snart 3 veckor, oh jag vill ha min väska nu!

Sen har jag hunnit med att dammsuga hela lägenheten, plus soffan, tog bort alla kuddar för det behövdes verkligen, blir så mycket skit mellan kuddarna plus gjort runt hos mina bäbisar det vill säga hos mina fiskar, och jag tror att jag har en som är gravid, för hon är jättetjock, hihi.. 
Sen lite senare kom Linnsan hit, tjejen har verkligen insett att hon gick MINUS för att åka till norge och jobba & tjäna pengar,men icke då, hon hade trott att hon skulle komma hem med 20 lax minst, men nejdå, så hon är i desperat behov av jobb nu för hon vill verkligen flytta hemifrån, hoppas hon löser det att hon kan få jobbet i vadstena..

Jag kan inte minnas senast jag åt på Mcdonalds så jag,Linn & Bobban tog oss en tripp dit för att äta, dags att passa på nu innan den 1 febuari, för då är det över med allt sånt crap, allt för att spara pengar, och det kan jag verkligen behöva för nu inser jag hur lite jag har jobbat i januari så min lön kommer inte alls vara i tio-top till den 25:e feb, så nu har jag fått lägga undan en rejäl summa så jag klarar mig, men det brukar gå så bra ändå, tur man har sin Bobba som ställer upp om det skulle vara problem med pengar, för är det någon som har penga-kris så är det jag, inte Bobban, tur att man har en sån underbar pojkvän som kan försörja sin flickvän, love u


Nu känner jag att det har hänt mycket under denna dag så nu kan jag gå och lägga mig och känna att jag kan slappna av, för imorgon är det jobb som väntar, och det känns som att det var ett bra tag sen jag jobbade, och på lördag är jag ledig och då ses vi ute...

HÄR SKRIVER VI
Postat av: Bobbo

love you baby, allt för dig

2009-01-23 @ 07:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback