SUNNY




När
man går upp tidigt så märker man hur mycket man hitter med på en hel dag, och dagen är inte slut än, jag har fortfarande endel saker som ska bli hända denna dag/kväll..
Theo har varit så snäll idag, inte varit gnällig alls, bara när det var dags för att sova och mat, men vad ska det annars göra för att man ska förstå att det är trötta eller hunriga, börjar lära mig babyteckena nu, hehe!

08:00 - 13:15 har jag lekt med Theo & Anna, eller ja Anna kom vid 11:20 tiden, så har vi kollat på Astrid Lindgrens julfilm.
13:30 gick jag & anna till hugos och åt lunch och sedan satte vi oss uppe på Terassen med en Latte & njöt av solen..

sen har jag och bobban varit på systemet och varit och köpt en blomma till Emma, haha, det är så konstigt att skriva ens namn när man menar någonannan person, aja, nu ska vi vila oss lite sen kl 18:00 är det dags för nya äventyr..

 

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback