SONG PACK 1

Nu är jag utvilad, sov nästan 16 timmar idag, och jag börjar känna mig trött nu men det passar väldigt bra med tanke på att jag ska gå upp vid 07:45 imorgon bitti för att hämta upp Theo som jag ska gosa med hela dagen, vi får se vad vi hittar på, jag vet ju att han gillar rockband, men vi får se hur det blir med den saken, haha..

Anna har varit här hela dagen, eller ja hon kom upp direkt efter hon hade varit hos frisören, och det blev jättefint, önskar ibland att jag med kunde vara en bra frisör, men det tar vi nånannandag.. Bjöd anna på tacos, jag kan säga att det var jättelänge sen jag åt det, jag är inte så förtjust i det annars, men ibland kommer det perioder då man är sugen på det mesta, som idag..

Morgondagen är fullplanerad, först ska jag ta hand om Theo, sen kommer anna hit en sväng, sen kl 18:00 ska vi iväg till Emma & Danne på fest, jag kommer nog vara rätt sliten imorgon kväll, men det återstå att se om jag nångång kan bli trött, jag har aldrig varit den personen som kan bli trött, hoppas det växer bort...


Vi har också rockat till Rockband, 100 % fick jag iaf på Blink 182 - All The Small Things,
jag skulle bli arg om jag skulle få under 98 % med tanke på att jag är en av deras fan ,
plus att jag kan hantera guitarena väldigt bra nu, 99 % på Hard

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback