"S.A.T.C"

Nu har jag suttit på tradera och klickat runt, runt, och man kan ju säga att man verkligen hittar saker där, jag har gett bud på 4 saker, och pengarna kommer bara försvinna på kontot, fast allt kommer inte försvinna på enochsammagång..
Kan ju säga att det inte är svårt att göra av med pengar när man sitter och klickar runt "lite!"...

bytheway har jag suttit och kollat på sex and the city, hela kvällen/natten/morgonen, kallat va ni vill, men jag kan ju bara säga att ibland önskar jag att jag vore i Carries kläder, inte bara för att dom är snygga utan att hon är helt galen, i like her!

Kryssningen den 1 Feb kommer bli kanon rolig, jag ser fram emot den, fast först ska jag njuta en lördag med Linnsan som kommer hem..

SE YAEG!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback