SAMMANFATTNING ÅR 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut:
ne det har jag nog inte gjort, jag är bra, inte dåligt

2. Höll du några av dina nyårslöften:
jag har aldrig haft några nyårslöften, det blir inte som man tänkt sig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år:
Japp, Ewe & Chrille

4. Dog någon som stod dig nära:
Jesper, fast jag kan inte påstå att han stod nära, men världens bästa bartender var han iaf

5. Vilka länder besökte du:
Turkie

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009:
Det kommer att komma, det vet jag..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas:
15 aug, sen finns det klart fler

8. Vad var din största framgång 2008:
emh, do-no

9. Största misstaget:
att börja röka igen efter en veckas uppehåll, haha.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig:
nu på slutet av december fick jag förkyldning och lite hosta, sen har jag bara varit klantig när jag varit full, exex

11. Bästa köpet:
soffan & systemkameran

12. Vad spenderade du mest pengar på:
cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad:
Jag blir glad för minsta lilla, så det finns många dagar att rabbla upp

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008:
Angels and airwaves, kate perry

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år:
Gladare, sällan jag är lessen alltså

16. Vad önskar du att du gjort mer:
tillbringat mer tid med familjen

17. Vad önskar du att du gjort mindre:
sovit bort dagarna, och suttit uppe på nätterna, som nu sitter jag här

18. Hur tillbringade du julen:
Då var vi hemma hos min familj, firade åt god mat och spelade roliga spel

19. Blev du kär under 2008:
Jag blev kär 2005 och är fortfarande kär i min kille, Robban

20. Hur många one night stands:
Inga, just my baby

21. Favoritprogram på TV:
hm, jag kollar sällan på tv, men när det väl händer design Simon & Thomas

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året:
ne, jag hatar ingen, men kanske tycker mindre om

23. Bästa boken du läste i år:
"vem snodde osten"

24. Största musikaliska upptäckten:
neru.

25. Något du önskade dig och fick:
Jarå, Mina små bäbisar, Fiskar

26. Något du önskade dig men inte fick:
hm, ne jag önskade mig inget speciellt iår, känns som jag redan har fått det mesta av min bobban :)

27. Årets bästa film:
finns endel där ja

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008:
Jag gick ut på krogen med Kimmie.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre:
ja som att fixa körkort, men jag är inte desperat

30. Vad fick dig att må bra:
bobban as always, vänner familj

31. Vilken kändis var du mest sugen på:
alltid lite sugen på persbrandt

32. Vem saknade du:
Det är många som har dragit sig ifrån lila motala, så det finns vissa som saknas, ibland!

33. De nya människorna du träffade:
Hampus, sen har jag säkert träffat fler, men killen som jag har lärt känna bra också..


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback