Så pass!

Åh, jag är så ledsen över att jag inte vann fuskpälsjackan, Jag trodde ju inte att jag skulle börjar jobba kl 15:00 idag, så jag hade totalt glömt bort den, robban ringde och sa att han inte hann lägga bud, för när det var 1 minut kvar så fick robban ett sms att det var någon annan som hade lagt ett högra bud, så när han skulle lägga så var det försent, men jag ger inte upp jag ska fortsätta kolla runt lite, om inte så får jag väll köpa mig en, men det finns ju ingen som jag vill ha, inte i den färgen.. suuuck!

Det är sjukt har jobbat i 12,5 timmar idag, och ändå känns det inte som så, man kan väl säga att man är van nu vid det här laget..

I fredags hade jag det jättetrevligt hos Emma & Danne, han hade köpt hem väldigt mycket sprit och groggvirke så på kvällen där satt jag och gjorde drink efter drink, folket var väldigt nöjda med dom drinkarna det fick, sen blev det utgång på hugos, Danne betalade vårat inträde, och en omgång i baren, sen tyckte jag att det var ingen idé för mig att dricka mera, för jag är så pass förkyld så jag känner inte av alkoholen, så jag kände mig nykter även fast jag hade druckit endel, men sen när jag vaknade hade jag jätte ont i huvudet och var jätteseg, och det var inget vidare kul.. kommer lägga upp lite bilder på
bilddagboken från fredagen, okey det blev inte så mycket bilder..

Have a nice day

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback