Passionfrukt

HEEY, uppe med tuppen kan man säga, jag som hade ställt klockan på 07:50, och vaknade 06:20, och bara sovit 5 timmar men jag är jättepigg, haha, vad är det för fel på mig,hur funkar min kropp va? ofta sover jag 10 timmar sen när jag vaknar är jag fortfarande jättetrött, jag tror att man inte alls behöver sova länge för att vakna pigg för man blir bara tröttare av för mycket sömn, tro mig!

Det är så skönt att jag äntligen kan börja äta frukost igen på morgonen, jag älskar ju frukost, så det är gjort nu och nu väntar jag på att kl ska bli 08:00 så jag kan gå ner och möta upp Chrille & Theo..

Sitter och kollar på nyheterna, jag börjar gilla det mer och mer för varje gång jag kollar på det, nu sitter dom och säger att 30 % av folket har tagit en vit månad för Januari, att det säljs väldigt dåligt på systembolgaret, men jag tror dem för det är många som inte har pengar kvar sen december plus att det redan har druckit väldigt mycket, men själv ska jag & Bobban dit idag, det är ju trotts allt fredag!



Vad vore jag utan Passionfrukt? NADA!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Skönt och vara pigg, om man endå vore det ;)

Postat av: emhoe

Malin: jag ska lära dig hur man gör :D

2009-01-09 @ 09:30:20
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback