ON THE HOUSE

Eh okey, jag gick och la mig vid 02:00 inatt, vaknade upp vid 05:00 för att jag var törstig och drack vatten, sen för ett toabesök, sedan gick jag tillbaka till sängen för att försöka somna om, men det var lättare sagt än gjort, mina ögon stod klar vakna och det gick verkligen inte att somna om, så jag gick upp och satte på SEX AND THE CITY som jag avslutade med innan jag gick och la mig, sedan satte jag på kaffe för jag blev sugen.. 3 timmar var det enda jag behövde för att vara pigg igen, liksom hur konstigt låter det inte(?) Ibland undrar jag hur min kropp fungerar, eller om den gör det överhuvudtaget, men vi får se hur trött jag kommer bli till kvällen, om jag kommer somna tidigt eller ej.

Efter jag har kollat klart på SEX AND THE CITY så tänkte jag gå och sola, känner att jag är lite blek av mig, men som alla vet så räcker det inte en gång för att få färg, man måste göra det fler gånger för att få en naning färg på kroppen.. menmen, sen hade jag tänkt ta en långpromenad när det har blivit mer ljust ute, om vädret duger för mig..

Sen hoppas jag att jag får ett sms av anna att det blir LKPG idag, för det kan vara skönt att göra någonting av dagen, ja så känner jag...
åh föresten fick jag ett sms av bobban förut: "Älskar díg vill bara säga det :) du är mitt allt" det är inte allt för ofta man får sms av varann, eftersom vi träffas dagligen och säger det när vi ses, men det värmer så otroligt mycket när man bara får ett sms, jag blev rörd, okey vi har varit ihop mer än 3 år, men ibland behöver man bara några få ord för att känna kärleken, och att det inte finns något annat än bara vi..


HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Det kan aldrig bli för mycket av kärlek ;) Även om man varit ihop i 10 år, så är det underbart att få höra/få såna sms! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback