MAT

Robban & Jag var och handlade på CityGross med Linssan Idag på kvällen, och man kan nästan tro att vi är en stor familj på 5 personer, för 2800 kr blev det att betala, japp så nu har vi mat under ett helt år, så imorgon när jag vaknar kommer jag inte alls vara sugen på det vi har hemma, men det ska kännas gött att kunna göra en väldigt bra och en stor frukost till sig själv..

oh jag känner mig sliten så jag kommer förhoppningsvis somna tidigt idag igen, igår gick jag tillochmed och la mig tidigare än vad robban gjorde och vaknade upp vid halv sex och var pigg, men bobban sa till mig att gå och lägga mig igen för det finns inget att göra uppe såhär tidigt ändå, så det gjorde jag och sov bort nästan hela dagen, men imorgon ska jag försöka att vakna runt 10-11 nångång, och lyxa till det med en ordenklig frukost, det är jag värd..

nej nu ska vi ner och hämta upp våran tvätt, sen ska jag vara lite social med linn tills hon ska åka hem, för hon ska nämligeen upp tidigt imorgon och jobba, en veckas tid ska vara på pro, för att se ifall hon klara av det , hehe !


HÄR SKRIVER VI
Postat av: anna

Ja vad roligt för henne! Då gick intervjun bra med andra ord:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback