Lugn helg vare

Ja, man kan ju inte påstå att det har varit fullt upp idag på jobbet, fick sluta vid 23 tiden bara för det var 5 pers kvar då, hm, jag som tänkte jag skulle gå och lägga mig tidigt då när jag kom hem, men nejdå, blir aldrig som man har tänkt sig, klockan den går när man sitter och spelar the sims, haha vilken nörd jag är..

men upp ganska tidigt imorgon för då börjar jag vid 16:00, och innan det skulle jag behöva åka till Ewe & Chrille och hämta min kamera, eftersom vi ska på kryssning på söndag, och jag tänker ju inte ta med mig systemkameran aldrig, för då tappar jag väl den i vattnet eller så.. åh jag har sån pass ångest, jag som aldrig brukar ha det, speicellt inte efter jag har varit ute på krogen, men det kan jag säga att jag har nu, så ja nu vet jag hur "ni" alla andra mår när ni har ångest gång på gång.. tillochmed Linus vågade inte fråga mig idag om jag ville hänga med en sväng ut efter jobbet, för han visste redan va svaret var, natruligtvis kan jag hänga med ut och vara nykter, men då skulle folk bara undra, haha. riight!
ne men alla lär sig en läxa, "sup inte bort plånboken, det är du som ska supa"

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Inte hittat den ännu :(

Postat av: caroline

jobbigt det där med sims är det:D man börjar spela typ 8 sen helt plötsligt är klockan 4 på morgonen haha;D

2009-01-31 @ 23:24:39
URL: http://karulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback