im still alive

Har inte alls blivit mycket skrivande här inte,back on track..

Nu har jag iallafall sett klart hela sex and the city boxen, oh det är så soorligt, vad ska jag nu kolla på? jag kommer säkert att se om de från början bara för det är så himla bra, nu återstår det bara att se filmen.. och den ska jag kolla på senare idag när Linn kommer och myser med mig..

Varje gång jag går och lägger mig vid 12 tiden på kvällen/natten och lyckas somna tycker jag att jag är jätteduktig, men då undrar jag varför jag vaknar upp vid halv sex varenda gång, liksom ibland sover jag mer än 12 timmar och ibland behövs bara ybbliga 5 timmar, men då kan jag säga att jag hinner göra väldigt mycket när jag stiger upp såtidigt..
Nu ska jag bara vänta på att kl blir halv 11 så anna kan ringa och "väcka" mig som hon skulle göra för vi skulle ta en lunch på stan, hon kommer inte alls bli förvånad när hon får veta att jag har varit uppe sen kl halv 6, jag förvarnade henne redan igår att det kanske skulle bli såhär..

jag har ju iaf gjort en ovanlig inpackining som jag engång gjorde varje vecka förr, för mitt hår är i så dåligt sick nu så jag behöver det verkligen, jag är också trött på mitt hår, jag behöver klippa mig..

dagensbästa är ändå vakna med the voice

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback