Idol kväll

Idol 2007 blev det med limpan ikväll och lite hey baberiba på det, och endel hel diskutioner as always!

På tisdag och onsdag är jag väldigt upptagen kl 20:00, äntligen börjar top model igen,
Miss J. Alexander & Jay Manuel har för en gångskull förändrats, och det får vi se vad vi tycker om det..

Imorgon blir det att börja jobba kl 15:30, och jobba hela natten, vi får se om det kommer att bli mycket att göra imorgon, men det är jag tveksam över!
hursomhelst tänkte jag nörda lite nu, tjao

"men ditt minne sitter väl i förhuden"

HÄR SKRIVER VI
Postat av: caroline

jag vet vem som vinner ahahaha;)

Postat av: emhoe

ssssh säg inget ;)

2009-01-06 @ 21:51:27
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback