FAN

Jag är så arg på mig själv som har lyckats slarva bort min plånbok, jag brukar aldrig vara slarvig som slarvar bort mina saker, verkligen inte, men det var idag jag insåg "vart är min plånbok?" så nu har jag iallafall ring och spärrat mina kort, och det är inte alls roligt, så det enda är väl nu att jag ska fixa nytt legg, och det är dock inte roligt det heller, plus alla andra mina kort som ligger i plånboken skiter jag nästan i, okey jag har väldigt många kort som jag vill ha tillbaka, men jag har ringt polisen så där ligger den inte, så nu är det bara att försöka få ta på lite folk som möjligvis kan ha en naning om vart det är, gah att det alltid ska vara något..

Snart kommer Linnsan hit och då ska vi umgås lite, sen ska vi åka och storhandla fåse om jag kan bli på bättre humör då, eller ja det är jag redan, det är tur man har sin bobban som är så gullig som hjälper mig och försöker intala mig att det löser sig när jag själv vet att det kommer göra det.. Det är ju bara att tänka på att jag vann min JACKA som jag har velat ha hur länge som helst nu.. sssssst!
Annars var utekvällen skitbra i lördags!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback