beige

Here we have it, efter gårdagen har jag varit så förbaskat sur över att jag inte vann den andra jackan, men egentligen är jag rätt så nöjd över det, för jag gillar denna färg bättre efter ha suttit med bobban och diskuterat, okey jag hittade två till pälsjackor på en sida , men såklart var min storlek slutsåld, måste alla ha samma storlekar eller, antigen ska jag GÅ UPP I VIKT så man får det man vill ha ifred, för XS & S verkar ju hela sverige ha..

Äre imorgon jag bara ska ta det lungt och hoppas på att min hals och näsa blir bättre, måste ju vila nu när det har varit en fullproppad helg, jag tror jag behöver vila eller måste, men som jag inte har gjort det idag då eller. höhöh, ne för att bli frisk behöver man VILA!




Jag dör av alla komentarer, hinner inte läsa alla tyvärr, NOT

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback