Åh, my sweet sis

MIN kära syster, ingen har väl någonsin påstått hur lika vi är varann, men det ska jag tala om för er, det är vi, både på utsidan och insidan fast det finns många sidor då vi inte är det !
Hon har väldigt dåligt temprament, hon har alltid varit hårdare än mig, och jag den "mjuka" typen, hon kan tjaffsa, och om hon inte får som hon vill kan det bli en jädra liv, hon kan skrika och vinna på det, verkligen..hon kan ta konflikter bättre än vad jag någonsin har kunnat göra, för jag underviker sånt..

Jag kan skriva väldigt mycket hur olika vi är som personer, men allt går inte förklara i ord, det måstes upplevas, riight!
Och det roliga är att jag faktiskt saknar min syster väldigt mycket nu när vi inte bor undersamma tak längre, man har ingen att bråka eller tjaffsa med som man alltid har haft, men det ska bli roligt att hon kommer hit idag, men då blir det inget tjaffs eller bråk för det har vi kommit över, det blir bara en massa skratt som jag står för och bjuder på!
Men andra ord, älskar jag henne massor!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: Syrran

Ja, som sagt så finns det mycket likheter mellan oss, men också olikheter, som du säger så är du den mjuka personen och jag är den som är lite hårdare.



Kan säga att jag saknar faktiskt att bo under samma tak som dig med, ingen som kommer hem på nätterna och lägger sig bredvid en och tar det mesta i sängen man äger, men jag ska antagligen vara tyst, där är vi nog ganska lika.



Hon säger och menar detsamma, syter älskar sin storasyster alot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback