500 kr rikare

Jag vann inte klänningen som jag hade budat 200 kr på, men det var bara tur, för den gick för 500 kr, och jag känner att jag kan hitta andra klänningar för det priset som både är snyggare och bättre kvalité, så nu är jag 500 kr rikare, good for me!

Jag hoppas jag har lyckats med att vända tillbaka dygnet, igår kväll gick vi och la oss 23:30, och jag vaknade av att det ringde på dörren vid 09:30, våran vaktmästare är bra på att stå och banka och ringa på för att få en att stiga upp ur sängen, han skulle kolla på vårat golv i köket som vi förlänge sen sa till honom att göra, men om man är 65+ så är det lätt att man glömmer saker, som han sa. Dock får vi kanske inget nytt golv men det har vi redan listat ut att det skulle ju kosta pingstkyrkan en förmögenhet det går ju liksom inte, det är ju bättre att satsa på annat ner i kyrkan tydligen för det är ju där det verkligen behövs, OR NOT! men sen sa jag till honom om kyl o fyrsen, så förhoppningsvis får vi ett nytt kylskåp, men det kan ju ta några år, som allt annat..

Imorgon hade jag tänkt att gå och ta en fika med Linus på stan, fräcka fröken, good shit, bra sallad, sen får vi se om jag tar systemet då eller om det blir att stressa dit på lördag.. oh fuck vad ska jag ha på mig då?

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback