30 timmar

Jag har nog slagit mitt rekord, sovit ca 2 timmar idag, somnade på soffan vid 17:00 och 18:15 vaknade jag för då var det dags att gå till tandläkaren, 30 timmar har jag varit uppe, och jag är så flumig nu, men jag kommer sova som en gud inatt, och förhoppningsvis vakna tidigt, det är såhär jag måste göra för att vända tillbaka dygnet, och jag hoppas jag lyckas.. Och jag blev inte skylldig tandläkaren något alls idag, okey det tog 8 minuter, och hon sa att allt såg jättebra ut, och att jag sköter mina tänder, vilket jag natruligtvis gör också..

och jag kan säga att jag har hunnit med mycket hela natten, hela dagen och hela kvällen..
Anna ringde vid 11 tiden imorse hon blev helt paff när jag sa att jag inte hade gått och lagt mig ännu, så jag kunde inte sova, så vi tog oss en fika på stan och hade heta diskutioner..

Linus ringde på kvällen och sa att han har fixat klart kryssningen, så det blev lite dyrare än vi hade tänkt oss, men vi var tvugna att ta buffén för att vi var en stor grupp, men 300 kr är inte mycket, för både bussresan dit och hem en hytt, plus en jättestor buffé med massa fisk, oh i love it


Man vill bara äta upp dig

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback