100 %

Jag vaknade halv 10 imorse och var fortfarande jättetrött, hm ja även fast jag gick och la mig vid 12 igår inatt, men jag tror att jag förstörs som människa att gå upp klockan halv 6 på morgonen, det är verkligen inte jag, jag brukar annars gå och lägga mig då, så idag har jag bara suttit i soffan kollat på tv och inte gjort något alls, kände att det kan vara skönt att bara vara för sig själv nångång.. Men ändå kände jag mig ensam, så jag bara väntade på att robban skulle komma hem vid 6 så vi kunde laga mat och umgås, det är så härligt att veta att man har något att se framemot varje dag, att bobban kommer hem antigen efter jobbet eller träningen, för då vet man att man aldrig är ensam en hel dag..

Imorgon ska jag ta en fika med Amanda, kan behöva snackas lite med henne, haha.. jag och mina åsikter, dom är bra..
ne men jag är stolt över henne, speicellt nu när jag har fått reda på att hon ska flytta och har skaffat sig ett jobb, det är precis vad hon behöver, om jag får säga, mer än någon annan..

Igår kollade jag, linn & anna på sex and the city filmen, ja , va bra den var, skitbra.. så nu blir det snart dags att se om hela boxen och gilla läget igen så att säga, för det är så jävla bra serie!

OKEY ANNA, JAG SÄLJER MINA SKOR TILL DIG, JAG TYCKER ATT DU BEHÖVER ETT TILL PAR, HAHA, NE MEN JAG VET HUR MYCKET DU ÄLSKAR DOM SKORNA!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback