what is going on?

Lördagen spenderades hos familjen hallberg,vi firade sebbe"mannen" som fyller år imorgon..
jag skulle jobba senare på kvällen och bestämmde mig för att stanna kvar tills 21:30, då när jag kommer hem märker jag att jag är utelås, good emma good, robban hade ju åkt till micke och det skulle ta ett tag för honom och komma hem och låsa upp åt mig så jag går till jobbet och får jobba i vita byxor, galet, men vad ska man göra när man inga kläder har och när man är utelås, alltid händer det nångång.. Men det gick bra ändå, fick ha ett förkläde som döljde mina vita byxor och en Large tröja som satt som en säckpotatis på mig.. och det är konstigt att man får en jävla massa komplimanger då man inte är ordning gjort för 5 öre, "lika vacker som alltid" osv, jag ska nog komma osminkade varje gång till jobbet så får man alltid lite extra cash, yes


Robban ser livrädd ut, men wilma klappar så glatt för att sebbe lyckdes "bära" robban


hey you look good baby


wilma bjuder alltid på sig själv, här har vi na

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback