Vi har skitroligt

Imorse kom min kära bror och ringde på och väckte mig, vilket var tur för annars hade jag väl legat och sovit bort hela dagen som vanligt.. senare sen kom Linnsan efter ha varit på arbetsförmedlingen, vi hade bestämt att ta en sväng på stan, men jag kunde ju inte slita mig ifrån beck filmen jag hade precis satt på, så vi väntade lite, för det är ju inte så att man behöver timmar för att gå på stan, det tar bara 20 minuter så är man klar typ..
anna ringde och ville honka på, så det blev stan en sväng sen gick vi upp till mig igen!

runt 22:00 tiden blev vi hunriga, anna har tjatat på mig hela dagen att jag ska göra stuvademackaroner så det gjorde jag till mina så barn, anna och linn, de blev proppmätta vilket jag också blev!
sen har jag fixat annas blogg vilket jag vet att hon blev ganska nöjd med..

"Emma kan inte du knäcka min rygg"
"Emma kan inte du pilla i mitt hår som du brukar göra på robban"
Jag har aldrig hört anna be mig om så mycket saker som denna dag, men det får ju inte bli en vana, haha!



  






Och man kan ju undra varför Linn tog detta kort ? :D


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback