"jag ammar min 7 åring"

Då kan man säga att helgen är över, men det är den inte, det är ju "gymnasiedisco" imorgon och då ska jag jobba, jag tycker alltid att det är roligt att jobba då, för då får det en att påminna hur det var själv när man var 16 år.. fast det enda som är tråkigt är att torka spyor efter alla, för det fick ingen göra efter mig!
 
Annars tycker jag att helgen har varit rätt så lugn, inte varit katigt med folk ute, eller jo det har det iaf i fredags då var det drygt 600 ute, och lördags 300, men iallafall inte haft det stressigt utan man har kunnat prata med sina gäster som i vanligtvis inte brukar inträffa... Just nu känns det så konstigt att ha jobba en hel helg, jag har ju varit ledig i en hel månads tid, antingen på en fredag eller lördag, och jag känner det att jag är väldigt sugen på att gå ut igen, eller sitta och ta några glas vin, men vi har sagt det att vi ska lyxa till det lite på lönehelgen och gå ut i LKPG en torsdag, det är aldrig fel,dessutom är det ju 50 % på allt hela kvällen, och det är jävligt billigt och det är alltid mycket folk ute då, vi kanske tillochmed ska in och äta, och se vad det har att erbjuda!

ne om man skulle städa lite och plocka ordning lite så man inte vaknar upp imorgon och det ser ut som bomben för det är det värsta som finns att vakna upp och se!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback