Utgång efter jobbet

Klockan 22:45 fick jag sluta igår, jag och linus bestämmde oss för att gå ut en sväng efter jobbet,
det blev stressigt hem till linus för att göra ordning sig och börja dricka, och det är farligt att "hälla i sig"
när man har bråttom.. och jag kan säga att det slog till fort, kan varit för man har jobbat hela dagen och det har varit hela tiden något att göra, sen går man ut på det också, det är jag ju inte riktigt van med! Men vi hade jätteroligt och här har vi lite bildbevis!





HÄR SKRIVER VI
Postat av: Angelica

Sjukt snygg du var då Emma! Synd att jag aldrig träffa dig så jag kunde tala om det för dig! ;)

2009-03-02 @ 11:03:30
Postat av: emhoe

angelica: Tack va gullig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback