Söndags mys

Efter jobbet igår kunde jag inte sova, like always, så jag satt och kollade på 3 beck filmer, klockan gick fort och jag tvingade mig själv att gå och lägga mig vid halv 8, galen är jag, så robban kom och väckte mig klockan 17:30 idag, och sa att jag inte fick sova mer.. det första jag sa var "men vafan jag kollade just på klockan då var den ju bara 2" så då hade jag sovit 4 timmar och det känndes som att det var alldeles nyss, men icke då! Så då tvingade jag mig upp precis som jag gjorde när jag gick och la mig..

Sen kom Linn och hämtade upp oss så vi åkte till godis huset och vid 21:00 var det ju beck på tvn, och det kan man ju bara inte missa, varför tycker man alltid att det är bättre när filmerna går på tv, ja jag vet inte, men jag tycker det är så, kanske för alla dessa reklamer, att man kan ta en cigg eller gå på toan, för det är ett jävla project att sätta pause när man kollar på film på dvd, haha!

Imorgon blir det stan med Linn en sväng, jag är både shoppar sugen och suparsugen, för det blir ju inget nu på torsdag, den blev avbokad, men det blir av torsdagen där efter, för jag vill verkligen komma iväg lite...

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback