scandinavian formula

När jag vaknade imorse kände jag hur sugen jag var på att äta lax idag, problemet var bara att jag skulle få äta
det själv eftersom min kära pojkvän inte äter lax, men sen så ringde anna och då tänkte jag "idag ska jag lyxa till det lite för min kära vän och bjuda henne på mat" och så blev det, jag fixade föda åt min kära vän anna, laxfilé med potatis &
gräddfil & gräslök.. görsa smarrigt var det och mättande! jag sa till robban att han verkligen missade något, att inte tycka om lax, det som är det godaste ever...


 




Sen hann vi med en sväng på stan också, då jag inhandlade glansdroppar & värme spray från scandinavian formula,
jag får testa och se om det är något som hjälper och passar mig, fick iallafall tips från anna att det skulle vara bra och jag litar på henne, jag är rätt så negativ till saker som inte luktar gott för det tycker jag att allt ska göra annars är det inget att ha tycker jag, för jag vet inte hur mycket jag har i mitt badrumskåp som bara står som inte används bara för att jag inte tycker det luktar gott, sån är jag..


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback