Propp-mätt

Dagen började med att gå till jobbet för att prata med markus om min lön, och det löste sig så jag fick allt i kontanter, det var så att jag fick för lite lön så det var därför jag fick resten i cash, vilket var väldigt behövligt..
Senare på dagen kom Kimmie och hälsa på, det var inte igår hon var här, och det pratades om väldigt mycket, vissa saker som man inte hade en aning om, men sen senare kom också Linn och hälsade på som hade varit på möte i Vadstena, och det blev kaffe och hell´s kitchen..

Bobban och jag hade planerat att vi skulle ut och äta middag, 3 rätters blev det kan man säga, och jag kan säga att jag är så mätt så jag nästan rullade hem.. Men det var underbart gott, och det ska verkligen göras om..





HÄR SKRIVER VI
Postat av: Anonym

AMEN ÅH!

2009-02-20 @ 22:32:45
Postat av: Anna

AMEN ÅH! Det måste vi göra snart, jag blir ju skithungrig! Nästa lön!?

Postat av: emhoe

ja vi kör på det anna :D

2009-02-21 @ 01:16:40
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback