Panik attack

Hur jag än försökte somna inatt lyckades jag inte, tog kanske 3 timmar innan jag blunda och somnade, så hela 3 timmar har jag sovit inatt, så idag blir det att gå och lägga sig tidigt om jag nu kommer bli trött..

Läkarbesöket gick jättebra, fina resultat, så vi är jättenöjda! sen åkte jag hem och robban åkte och jobbade igen, senare sen kom kimmie på besök, det blev lite snack och kaffe sen kände vi att det var skönt att röra lite på sig så vi gick ner till stan, för att hitta något, för det gör man ju aldrig, jag har ju bilvit så kräsen av mig när det gäller kläder, men jodå jag hittade ett par byxor(som säkert hur många som helst har) men det skiter jag i, orkar inte tänka så längre, om man vill ha något som man bara själv kan äga får man väl köpa sig en symaskin och sy egna kläder.. Fräcka fröken hamnade vi på också, kimmie hade aldrig varit där så vi passade på då, väldigt dålig slutsats av mig för jag fick så jävla ont i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så det blev att springa ett ärende till efter det osen hem, då jag hoppade in i duschen för att det brukar gå över då, och ja det gjorde det!

Nu tänker jag sitta här och njua i min morgonrock hela dagen/kvällen och nu ska jag snart skölja bort ansiktsmasken jag har på mig, neger eller vaddå?  





shopping for today, nu är jag bara sugen på att åka till örebro eller så och köpa mer, hänga på?

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Inte bra att inte kunna sova, hoppas det går bättre att sova inatt :)

Postat av: emhoe

malin: ne jag vet det är det värsta som finns att bara liggar och vända på sig hela natten :P

2009-02-26 @ 18:32:53
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/
Postat av: anna

jag följer med, vill bada också!

nästa vecka?

2009-02-26 @ 20:24:00
Postat av: emhoe

Anna, ja nästa vecka tycker jag vi kan göra det :D

2009-02-26 @ 23:53:35
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback