"MAN MÅ VARA FATTIG MEN ALDRIG SNÅL..."

Att åka till Örebro till gustavsviksbadet var det bästa på länge, har verkligen använt all min kraft till att fara runt och roa mig med Limpan .. så nu när jag kom hem så har jag bara suttit i soffan och tagit det lungt, det tar verkligen på krafterna att bada, haha, så nu sitter jag och kollar på mysterymet på greveholm, det är bland dom bästa julkalenerna någonsin, asbra tycker jag..

så imorgon är jag på att göra vad som helst, det är så skönt att veta att man har fått ut något av dagen, så antingen kommer Linn hit och färgar håret om hon inte ska jobba, annars så gör vi något roligt, yes, nuu ska jag se klart på sista avsnittet av Greveholm sen hade jag tänkt fortsätta med min familj på The sims, det är så roligt när det går bra, haha!

VÄLJ EN PERSON

som du älskar av hela ditt hjärta - Bobban
som du skulle offra livet för - Bobban
som är den smartaste du känner - Anna
som alltid får dig på strålande humör - Linus
som får dig att le när allt känns tungt - Syster
som är den omtänksamaste du vet - Linn
som är en bitch - Sara"sällerska"
som är en fjortis - Jag ser inte sånt
som är en föredetta bästa vän - Amanda
som är snygg - Persbrandt
som är osmart - haha, Kimmie kan vara det ibland!
som är en riktig vän - Linn
som är din älskling - Bobban
som är den galnaste du vet - Linus
som är underbar - Anna
som är dum -
som du kan prata med om allt - Bobban
som är din barndomsvän - sånt har jag haft endel
som du saknar - Helena
som betyder mest - Bobban,Familjen & Dom närmaste går ju inte välja en 


HÄR SKRIVER VI
Postat av: Anonym

Bitch tack för den..=)Du är bara avis..=)

2009-02-10 @ 23:01:45
Postat av: emhoe

haha, visst är jag sara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback