Kérastase

Dom senaste 3 kvällarna/nätterna har jag suttit och kollat in "skönhetstipser", och det hela började med att jag frågade mig själv varför jag alltid slänger bort alla "tidningar" jag får hem ifrån Kicks, jag tänkte för mig själv jag "jag måste ju börja läsa någoting" så jag läste vart enda bland i kicks "tidningen", och sedan började jag kika in mer på internet, för jag tycker speciellt om parfymer,det är min passion, något jag gärna lägger pengar på, men sen börjad jag börjat läsa väldigt mycket om creamer och smink, och det är väldigt kul att läsa och se vad folk tycker och vad det sätter för betyg på olika stuff.. Det är så roligt när man hittar en ny hobby gång på gång, nu har jag hittat min, eller jag har ju alltid ägnat mig åt bodylotion, creamer och parfymer m.m, men ju mer man läser om det mer blir man mera intresserad och tycker det är mycket roligare, Om ett par år sådär när jag har lust & ork ska jag ta tag i detta och bli sminktös, hur kul vore inte det på en skala 1 - 10 ? Ja jag kanske har hittat något jag skulle kunna utbilda mig till!



Är det något jag har saknat så är det Kérastases
shampoo/balsam & inpackningar jag tycker att det är bland det bästa jag har haft,
det luktar jättegott, och det är jättedrygt, jag tycker inte alls att det är så farligt dyrt,
ibland måste man unna sig själv och speceillt sitt hår som man ska
vara rädd om, och jag kan ju säga det att jag har varit dåligt med det nu på senaste tiden..
låter som att jag vore värsta proffset eller så men jag har inte testat allt,
men ändå det mesta, det passar väldigt bra till mitt hår, så vad jag tänker
göra under veckan är redan så gott som planerat, lyxa till det lite,
det är ju ändå snart Alla Hjärtans Dag, då får jag lyxa till det lite för mig själv.


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback