fredagar!

Fredagar är inte katiga på Harrys, afterworken dör redan vid 21:00, matgäster är det vi har som mest, så det sups inte mycket alls, så det blir som alla andra dagar att jag får sluta redan vid 23:00, inte mycket timmar här inte!
Så när jag kom hem dammsög jag och torkade golven, uppe i varv är man alltid efter ha jobbat, iallafall jag!

Men imorgon blir det andra bullar, då ska jag inte jobba, det känns så konstigt att inte ha jobbat alls mycket lördagar nu på sistonde, som jag har sagt tidigare, men jag tar ju igen allt sen julborden då jag jobbade arslet av mig..
så imorgon blir det att försöka hitta något man kan ha på sig, som jag vet kommer vara ett problem.. bah!
När man inte planerar sin outfit så blir det som bäst, tycker jag ibland, så vi får se hur det blir..

så först blir det att åka och fira Ewe (som fyller 20 på söndag) sen senare blir det att åka till Emelie som har fyllt år, Det är mycket födelsedagar nu, sen fyller ju Marina på tisdag.. weej!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback