Färgade ju håret igår också

Idag har jag fått ut något av dagen känner jag, var i väg med Limpan till Ica maxi,Willys och Netto, handlade det billigaste på ställena, haha linus kan det dära vart man tjäänar på att köpa vad.. han är bra han!
Sen senare lagade jag mat till mig och bobban, det är nog första gången på länge vi äter två olika rätter, eftersom jag är så himla inne på bönsallader och han gillar det inte alls så det blev en annan maträtt för honom där..

Anna kom senare på kvällen då vi kollade på The House Bunny , jag tror inte jag har garvat så mycket år en film på länge, det är så uppenbart vad som ska hända skall, en typisk "dålig" film som man vet exakt vad som kommer att hända, men hursomhelst den går att se på.. och till det gjorde jag smoothie, gött!

Så imorgon ska vi på möte med jobbet, prata med våran nya chef, eftersom markus ska sluta, så en ung 28åring tillochmed snygg ska han vara säger Markus, haha, ja vi får se hur detta blir.. Bra antar jag!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback