Dove - lip care - the best ever

Imorgon är det redan fredag, dagarna går så fort så man inte hinner blinka, jag ska såklart jobba, vi får se om det blir kris eller krig på jobbet, men jag tror inte alls att det kommer att vara mycket folk ute, några dagar innan lön och det är ju en februari månad så det kan nog inte bli mycket..

själv så längtar jag så förbaskat mycket till tordagen, för det första ska jag och bobban göra ett besök hos läkaren sen senare på kvällen ska vi åka in till LKPG, det har jag längtat efter..


Hur roligt är det inte med gamla bilder, här sitter man och kollar på alla dessa 1000- tals bilder man har och vilka minnen man har...

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Har du ändrat bloggen, eller är min dator störd :S

Postat av: Anonym

SLUTA MED DET DÄR!

2009-02-20 @ 22:31:55
URL: http://annalinnhellen.blogg.se/
Postat av: emhoe

Malin: haha ne, din dator är det isf :P



Anna: Sluta med vaddå? :D

2009-02-21 @ 01:15:48
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback