aldrig varit rikare

Mamma bjöd mig,syster & bror på lunch idag,så jag var redan uppe vid halv 11, bra gjort för att vara jag, men jag har ju tydligen vänt dygnet igen, redan trött runt 12 tiden, så jag vet inte om jag ska tycka det är bra eller inte, vet ju att det inte håller sig.. Senare efter lite koll på stan så gick vi upp till oss en sväng bjöd på kaffe, och mamma rensar plånboken och säger "här  får du alla kontanter jag hade i plånboken" gullig somhelst! Mamma & Pappa åker ju til Thailand om en vecka, är borta i 3 veckor, och jag är inte ett dug avundsjuk, men jag vet ju vad som väntas när det kommer hem!

Sen var det dags för mig att gå och jobba 16:00 - 01:00 blev det idag, och hur krångligt det än var med alla dessa beställningar idag så gick det jävligt bra måste jag säga!

Ne jag har inte tid att sitta här, ska upp kl 09:00 imorgon bitti, så vi hörs...


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback