yesbaby

hell yeah, något som är galet med mig är att jag bara har sovit i 5 timmar och kommer hem och är inte trött,
inte det minsta, vafan går jag på?
idag var det iallafall folk på harrys, tur det annars hade jag dött om det inte hade blivit något folk, men
jodå 776 om jag ska vara precis, och det känns som att det var mindre om jag ska vara ärlig
men folk har väl kanske inte plånboken för att stå vid baren.. eller vissa verkar ju ha det iallafall
det var en kille eller ja typ 30 årsåldern, som var jättetrevlig och visste verkligen vad han skulle ha, och
han pratade tydligt, han betalde för sig och sen sa han "här får du av mig, du är verkligen grym på vad du gör, bästa servisen" och jag tar emot det jag får och se att det är en 500-lapp och blir helt röd i ansiktet, och frågade om han verkligen menade det, för han var inte alls full, så jag tog den och tackade så mycket, en kille jag aldrig har sett men som sedan kom fram till mig hela kvällen, och ibland önskar man att det fanns fler som denna kille, inte för dricksen skull verkligen inte, men det är roligt när man får beröm av sina gäster som tycker man gör bra jobb, yes jag älskar mitt jobb..

så denna kväll blev jag iallafall 800 kr rikare, vilket min plånbok verkligen behöver!

imorgon är det Amanda som gäller, ska åka till henne och se hennes lägenhet, ha det!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: sandra

snygg design du har! trodde man skulle få träffa dig igår:)

Postat av: Helena....

Det var du värd gumman!!!Hör av mig när jag kommer hem till Sverige!puzzzar

2009-04-15 @ 04:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback