when it was good

Äntligen kan man säga att helgen är över, fast det var inte så stressigt att jobba som man kunde tro, det var ca 1000 pers ute och det kan kännas jättejobbigt annars när man jobbar, men det var ändå 8 bartender som jobbade så..
till en början mådde jag piss efter fredagsutgången med linus, första tiimme på jobbet var kass, jag kände mig som en robot som gick runt lite och inte visste riktigt vad jag gjorde, men sen vid halv 7 började jag bli människa igen och var peppad för att slita arslet av mig, men det blev inte riktigt så! men grym kväll var det iallafall, rydellgänget var supernöjda med kvällen och alla andra också! så lyckad kväll blev det verkligen!

snart är det valborg, fåse vad man hittar på, Linus och gänget ska grilla och dricka sedan utgång på det, det lockar en, men vi får se hur värdret blir, jag är inte den som är omöjlig! haha, jag sa till mig själv i lördags att jag aldrig mera skulle dricka för att jag spydde hela dagen, men det är bara för studen sen går det ju över, som allt annat!



Kolla hur cool jag är då!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback