torsdag

Det var verkligen underbart att vara ute på promenad med Linn idag, efter en timme blir man rätt så trött av alla uppförsbackar, efter promenaden åkte vi till M-blommor, ett av mina favoritställen, klart man inte kan gå därifrån tomhänt, såklart att jag inte gjorde, sen besökte vi också ÖB, där det blev lite också!

Det är sjukt att solen fortfarande är framme klockan är ju redan 19:00, dagarna bara springer förbi, och imorgon är det jobb som gäller, sen får vi se hur det blir med lördagen, Nenne skickade ett sms igår och frågade om jag var
ledig och ville komma till henne och festa till det lite, så vi ska se om jag kan ta ledigt!


INKÖP!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Fina grejer du :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback