"TALK SHIT GET HIT"

Imorgon blir det stan för hela slanten, måste fixa och trixa lite inför trosdag och lördag, sen idag har jag och linn planerat inför 9.e, vad vi ska bjud på och vad som behövs köpa in, och det kommer bli perfect, hoppas bara på att alla kommer att komma som är bjudna!

Ja jag är väldigt inne på trycktmärkta t-shirts, bobban är likadan, när jag vissade honom sidan så ville han ha o ha, och dom är ju så läckra (endel)

ibland undrar jag om jag någonsin kommer ha på mig klänning igen, speciellt nu när våren börjar komma, eller om jag helt enkelt är alltiallo, som jag verkligen är också när det gäller musik,kläder,skor & mat, så klänningarna kommer men det lär nog dröja, eftersom jag har blivit en cool brud med jeans och en tröja (Y)
det blir ju för tråkigt om man ser likadan ut kan man tycka också!



wanna, Den om ingen annan..

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Snygg den var ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback