ta allt, ge ingenting tillbaka

idag kände jag för en syster dag, så jag ringde min syster och bad henne komma hit, vi tog en sväng på stan för en fika sen gick jag och köpte mig en ny hårfön, för det var ett måste, har ju en som bara blåser kall-luft, och det tar ju flera timmar att få håret tort.. sen har det blivit rockband, för mig syrran och Linn, det är sjukt att tiden går så fort när man sitter och lirar..

imorgon ska jag & Linus fixa och trixa lite, räkna stolar inför balen så vi ser hur många vi måste låna in, sen lite plock i trädgården, för det är inte långt kvar nu tills sommarträdgården öppnar, rydell & qvick startar våran sommarpremiär, och detta år får jag jobba, men det kan bli roligt, för förra året när man var ute så var det så sjukt mycket folk och jag gillar ju inte när det är trångt när man är ute.. säkert inte att jobba heller, eller vi får se!

igår gjorde kände jag mig väldigt snäll mot fåglarna, eller rättare sagt änderna nere i stadsparken, jag gav dem
föda, och en annan fiskmås fick det också, ja jag ska verkligen tänka på dem oftare!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: linn

2009-04-16 @ 22:16:55
Postat av: linnie

SNYGG DESIGN! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback