resumé

Barträffen i lkpg var jätte roligt, synd bara att det varade en dag, för det var på kvällen man började umgås mer och lära känna flera, som Lina Andersson som var jätte trevlig, och jag och linus har bestämmt oss för att åka ner till jönköping och hälsa på dom där och även besöka silver, och det håller dom på att bygga i lkpg och det är så snyggt så..

i år var annars bartävlingen annorlunda än alla andra år, istället för att vi skulle göra två drinkar så fick vi gå runt och prova på, det var våra leventörer som stod och gjorde drinkarna och vi fick sätta betygen, vilket som jag tyckte var jättebra, för då får man nya ideér, så nu är jag så sugen på att stå i baren och göra många nya drinkar, fast det jobbigaste är ju att alla recepten fastnade inte så vi bad om att få kopior på alla drinkar som gjordes, bra va?

Hotellrummet kan jag säga var hur jävla fint som helst, det är ju
inte alla gånger man sover över på hotell ochsen äter frukost tidigt på morgonen.


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback