jobb + utgång

Det kändes konstigt att vara på jobbet idag, dels för att jag inte stod bakom baren som alla andra fredagar,
utan idag var jag i servisen, "vinprovning" var det inne i frukostmatsalen, som jag och Sara hade hand om, det
gick som på räls, ibland känner jag bara hur coolt det vore om man kunde så mycket om vin, men ibland inte,
det känns bara som en tidsfördriv, precis som detta, bloggen, lägga ner lite extra tid på att skriva en rad!

inte nog med det så brukar Linus vara bra på att frästa en med att gå ut efter jobbets slut, vilket inte jag kan motstå
så vi drog hem till mig en sväng och delades på en flaska vin, sedan blev det utgång på Hugos, och vi har det alltid
lika roligt, men denna gång var det lite för mycket, haha, fast det vart bara roligt, pojkar som precis fyllt 18 ska ut och ragga och dom försökte på mig, haha "känner du henne" "är det din pojkvän du dansar med" ja alla frågade bara på, Linus var en räddare där, Tack vännen!

Jag kunde inte gå hem utan att få i mig mat, och jag orkade inte stå och laga mat såhär sent, för då kanske våran kära grannar vräcker oss, haha nevars, men jag tog på mig alla kläder igen efter linus hade varit och hämtat sina saker efter hugos, så träffade jag Ellen, min granne, så satte jag mig vid dom och pratade, sedan på hemvägen, hade vi seriösa konversioner, vilket jag uppskattar väldigt mycket, skönt att få prata av sig lite, även fast det inte är en av mina närmsta vänner men ändå någon som förstår, tack vill jag bara säga!


 

.... och med detta vill jag bara säga, "häng inte upp era tavlor för sent bara!"  tjaooo!


(jag kan inte ser gladare ut på bilen, haha)

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback