jesses

Det finns alltid två sidor hos en människa, riight?





jotack det var en lugn gymnasiefest ikväll, inte alls lika mycket spyor och spritflaskor
som vi fick ta, men därimot drygare människor som tror att allt ska fungera eller göras
av sig själv, liksom när det är stopp i handfatet på damtoan så är det självklart att jag fixar
ordning det, översvämning vill vi ju inte råka ut för, då får man höra:
"är du städtant här?"
"åh va äckligt att göra sånt här jobb"
ja ni kan ju tänka er, okey dom är unga och inte förstår,
för det gjorde man inte själv, men allt
som man tycker och tänker behöver inte komma ut,
rätta mig ifall jag har fel men jag tycker verkligen inte det..
Annars är det grabbarna som försöker ragga och frågar alltid:
 " hur gamla är ni?" (alltså menar mig och linus)
och det är iallafall lite roligare att få svara på än allt annat tjaffs!! skönt att det inte kommer
bli något på ett tag nu!
 och dom blir helt chockade när vatten kostar 5 kr,
det är ju verkligen för dyrt tydligen, det förstår dom heller inte,
att om vi skulle servera ett glas vatten så tar dom en klunk och sedan går därifrån,
det dricker inte för att det vill ha vatten, utan bara för att,
det som vill ha vatten betalar gärna för sig om det är törstiga!
Ja lite roligt är det att tjaffsa med dom!
(säger bara en sak, vänta tills de kommer ut på krogen när det blir 18 då är det inte alls billigt
med allt annat som drinkar,cider eller öl för det kostar ju mer än 5 kr)


härligt att börja att jobba kl 22 imorgon, det är inte alla gånger, ses på club exposed imorgon då?

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Haha, snacka om en chock när dom ska betala för en drink ;)

Postat av: Syster

Jag kommer ;) Ses då snygging.

2009-04-10 @ 13:17:06
URL: http://sarathekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback