inga konstigheter

Jag bloggar alltid sent, men då får jag med allt såsom dagen har varit!

Min mamma kom hit idag vid halv 2 och hade med sig köttfärslimpa, vi åt här hemma istället för
att gå ut och äta lunch, och mamma lyckas alltid som vanligt när det gäller mat,
jättegott var det,sedan satt hon och kollade bland bilderna som jag tog på dom när det gifte sig
så hon ville att jag skulle skriva ut några som hon tyckte blev bra..
Sen hade hon med sig presenter till mig också, två "ljus" elefanter,
en klänning och sist men inte minst det jag hade beställt, Passoá & Rasberry! 
Sen är det är inte varje dag man träffar sin syster som också kom hit efter hon hade varit i skolan som
 berättade att hon var där i onödan, jotack jag känner igen det, därför jag hoppade av skolan (MTU)!

.....och nu är jag pigg som jag egentligen inte borde vara, men när det är bra på tvn, så kan man
inte slita sig, The mountain är en serie jag gillar skapt, dels för att introt börjar med Blink 182, och
det är inte alla gånger man hör dom i tv-serier!
Sen kan jag ju också berätta att onsdagar är nog dom dagarna jag gillar minst, för kl 20:00 är det 3 stycken
bra program jag vill se, Rent hus, Room Servic & Du är vad du äter, suuck, om jag hade
varit extrem så hade jag spelat in dom två jag inte kan kolla på, men så illa är det inte!

STAVA RÄTT DÅ!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback