GRATTIS ÄLSKLING!

Ja jävlar, nu är de 2 dagarna över, jag har jobbat 16 + 14 timmar på två dagar, imorgon återstår det bara en lunch, sen får jag vila ut, jag känner i mina fötter att dom behöver vila, så mycket spring det har varit, sen har jag inte bara serverat idag, utan även varit i trädgården och silpat och målat borden, blev väldigt nöjd med resultatet, och alla blomrabbater och allt i trädgården vart jättefint, så kul att det ser så bra ut förengångskull.. sen har jag tagit med mig lite tuggumi hem också, dom som vi har haft nu i två dagar kommer ju ifrån Wrigleys, ja något måste man ju få för att haft dom och ställt upp så mycket som vi har gjort..

(noga räknat, 40 st påsar)


OCH IDAG FYLLER MIN BOBBA ÅR OCKSÅ, DET SKA VI FIRA EFTER VI HAR JOBBAT, LOVE YOU!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Grattis till han :D

Postat av: anna

Yey grattis Robban!

2009-04-22 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback