fullspikat

Idag har jag och bobban varit hemma hos min familj och ätit god mat och efterrätt, firade mamma som fyller år imorgon,och min kära bror har också fyllt år så han fick pengar(det är typ den enda som går hem han är i den åldern då inget duger) haha!

Imorgon blir det jobb som gäller, 10:00 börjar jag och kör hela kvällen, långt pass, men det passar alldeles utmärkt, det blir ju timmar = pengar..16 timmar kan det bli, galet men jag gillart, och det blir detsamma på tisdag, sen blir det bara en lunch på onsdag... för bobban fyller ju då också så jag kan ju inte vara borta hela dagen.. åh min kille börjar bli så stor nu, haha!

kan i stort säga att jag bara är ledig på torsdag, eller ah på söndag också, men det är man alltid.
känns bra att ha något att göra och träffa sina arbetskamrater ännu mer!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback