ENERGIKNIPPE EMHOE

Ja, behöver jag ens yttra mig hur trött/stressigt/jobbigt & roligt jag har haft det dom 3 dagarna som har varit?
36 timmar på 3 dagar är vad man jobbar normalt på en heltid på en vecka, jovisst är det bra pengar, men
ni ska bara veta vad vi får göra,vi har varit 4 ungdommar som har styrt harrys, vi är unga men inte dumma..
(jag,linus,sara & marie) + köket som har fått laga all mat!

Kan ju säga att det var gött att sluta tidigt idag iallafall, blev 6 timmar, precis lagom, sen har vi firat bobban idag också, mamma och pappa kommer på söndag och den 2:a maj frirar vi honom och hans stora syster med grillfest..

och han fick precis det han önskade sig av mig, en riktig het kväll förstår ni.. (haha)


SLITEN OCH DAN, MÅSTE JU VISA ATT DET FINNS FLER SIDOR EN ENERGIKNIPPE EMHOE

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Lika snygg ändå ;D

Postat av: caroline

2 maj är ju på lördagen?:O

2009-04-23 @ 10:11:38
URL: http://karulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback