EN FLOPP!

Det blev en flopp, men lördagen kommer se värre ut, det spelar ingen roll, man klagar ovansett hur lite eller hur mycket det är på jobbet att göra, så ibland är vi allt bra bortskämda! liksom jag har en lista tills imorgon på 10 pers, och jag känner bara 3 utav dom, så rycktet går fort, men det tycker jag bara är roligt! plus att det kommer ringa folk imorgon och fråga om det också får sätta upp sig på "listan" som alla andra lördagar, så det kommer bli mycket imorgon känner jag, har pratat med många och det är varannan som ska ut, jobba jobba emma!

innan man börjar jobba imorgon var det tänkt att åka till Robbans mor och äta påskmat, egentligen är jag inte så förstjust i sånt, men lite kan man äta iallafall..

Jag har börjat med morgondrinken igen, jag har inte varit en höjdare på att orka göra det förut, men nu börjar
jag vänja mig igen och ser fram emot det varje morgon, så nu blir det nästan som ett beroende, känner inte direkt kaffe suget heller, och det är mycket bättre
att börja morgoen/dagen med morgondrinken ist för en kopp kaffe!
(så istället för 2-3 koppar kaffe blir det bara 1)



(jag vet att jag har gjort 'reklam' för den förut, men det kan aldrig bli för mycket)

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback