mycket att se framemot

Händer de närmaste dagarna

Torsdag: om linus blir frisk som han har lovat så blir det en tripp till lkpg, julhandla lite, och kolla om man hittar minst 2 klänningar som kan vara bra till 2 olika tillfällen, Julafton och Nyår..

Fredag: då börjar jag jobbar kl 10:00 och kör hela natten,slutar vid 03:00 typ, härlig jobbar dag där.

Lördag: hade jag tänkt gå igenom min gaderob, det behövs verkligen, jag är säkert den som tröttnar lättast på kläder, det finns kanske 5 plagg som jag verkligen älskar, de andra bara  hänger eller används till myskläder, så jag måste nog få ett slut på detta och skänka bort.. sen på kvällen blir det att jobba!



Söndag: då har man lite att stå i, vi ska nämligen in till örebro
med jobbet för att äta julbord och festa och träffa människor som jobbar i samma branch, harrys folk. det kan bli spännande!

Måndag: kommer linn hem och hälsar på, då hade vi tänkt att ta oss en tripp in till lkpg, för att hitta dom sista julklapparna, sen får vi se hur jag mår dagen efter, men det fårbli favoriter i repris..


Tisdag: blir det mys med bobban, sen får vi se vad som händer förbereda inför dagen efter..

och på onsdag firar vi jul hos mamma och pappa, med släckten, det kan bli himla skoj, så får vi se resultatet av det nyrenoverade köket..

jag har somsagt mycket att se framemot, så det är idag jag verklgien kan koppla av och njuta!

fårse när jag återkommer

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback