Juldagen

Ikväll var det clubexposed på harrys, jag jobbade naturligtvis, till en början var jag seg av mig kände verkligen inte för att jobba, men det blev bättre på slutet, jag som alltid tycker om att jobba då när det är exposed, men ikväll var det katastrof, många vet verkligen inte hur man ska bete sig när man är ute på krogen, jag brukar alltid vara trevlig men ikväll var jag inte det mot alla, jag berättade tydligt för många att såhär beter man sig inte..
De skriker,hänger sig över bardisken och tar grejer som står som inte alls är deras,slänger sugrör,pengar och visslar, ja jag behöver inte fortsätta, endel förstår vad jag menar.. Så jag sa till på skapen till många och vissa blev väldigt chockade,
det ska bara inte behövas sägas till mer än en gång! och somsagt nästa gång kom de tillbaka och var hur trevliga
som helst jag sa till dom som kom tillbaka: "man behöver inte stå och skrika, det går inte mycket fortare då"
INGEN VINNER PÅ DET! så jag var väldigt nöjd med min kväll sen efter allt ! Men är det en sak jag är väldigt trött på så är det, När man står och ska beställa och folket står och skriker och håller på, så kommer man fram "ja tack" ... "eehm, vad ska vi ha, GÖRAN, vad skulle vi ha nu igen" liksom hur irriterande är inte detta, stå och skrika sen när man väl man går fram och ska ta beställning så vet det inte vad det ska ha, jag vet inte hur man tänker som människa då, vad är det vill ha, uppmärksamhet? eller jag vet inte, men låt gå, jag tramsar vidare då. ibland!

SOM ALLTID JAG BRUKAR SÄGA, den som står och ler och bara väntar på sin tur, sånt vill vi se mer av..

imorgon är det annandagsbalen,och jag kände för att vara ledig, men jag tog inte ledigt, för jag kände att jag ville jobba, jag ser framemot nyår ist, då kan jag få fira lite ist..

och jag är jättenöjd över mina julklappar, nästa vecka ska jag och bobban gå ner till tropix zoo och köpa fiskar, och allt som innehåller i ett akvarium, jag fick nämligen det av bobban i julklapp, sex and the city boxen, lips fick jag också så nu blir det att sjunga mer, höhö, parfymer ansiktsbehandligar,clen & frech, osv.. sen fick jag mycket fina saker av mamma & pappa.. eftersom jag gillar egentligen att köpa mina egna saker så är jag fruktansvärt nöjd, men några outfitter ska jag köpa på mig snart..

vi får se hur mycket folk det blir imorgon, förraåret var det 1200 pers, och iår slår vi det :)


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback